37 yaşındaki Odabaş, sanatının 1980'ler ve 1990'larda büyüyen LEGO parçaları ile oynadığı ve film izleyerek yaptığı iki gözde etkinliğinden büyük ölçüde etkilendiğini söylüyor.
İzleyiciler eserlere yaklaştıkça aslında yüz binlerce küçük, elle çizilmiş çevreler keşfediyor.
Bu çalışmalara araştırma kütüphanesinin ele aldığı binlerce filmin koleksiyonunu yeniden yaratmak için film görüntüleri seçerek başladı.
Ardından, boyama işlemi sırasında hizmet etmek üzere, belirli bir kod atanan küçük dairelerle eşleştirilerek her birini birkaç kısma böldü.
Bu yüzden, karmaşık ama büyüleyici bir LEGO modeli olarak, tüm bu parçaları ultra-realistik pointilism başyapıtlarını yaratmak için bir araya getirdi.